
Marketing na Facebooku jest dość oczywisty, jak bardzo jest pomocny, co z powszechnością Facebooka w życiu codziennym.
Korzystając z czegoś, co ludzie regularnie oglądają w wolnym czasie, możesz wejść na rynek, do którego trudno byłoby dotrzeć w inny sposób. Przeczytaj te wskazówki, aby w pełni wykorzystać marketing na Facebooku.Jeśli chcesz, aby więcej osób polubiło Twoją stronę, zaoferuj im coś, czego nie mogą uzyskać, dopóki nie klikną przycisku Lubię to. Jednym z łatwych sposobów, aby to zrobić, jest uruchomienie konkursu, do którego mogą wziąć udział tylko ci, którzy lubią Twoją stronę. Możesz również zaoferować darmowego ebooka w zamian za polubienie.Chociaż chcesz reklamować swoje produkty, nie powinna to być jedyna treść, która jest obecna na Twojej stronie na Facebooku. Powinieneś udostępniać wszelkie informacje, które Twoim zdaniem są istotne dla Twojej firmy. Jeśli ludzie myślą, że zarabianie pieniędzy jest Twoim jedynym celem, będą się wahać, czy będą z Tobą współpracować.Użyj zdjęcia w tle na swojej stronie na Facebooku, które naprawdę prezentuje Twoją markę. Na przykład pokaż zdjęcie jednego z najlepiej sprzedających się produktów. Chcesz, aby Twoje produkty były świeże w świadomości opinii publicznej, a wybór odpowiedniego zdjęcia na okładkę może Ci to znacznie ułatwić.Nie bój się promować siebie. Często uważasz, że ciężko jest sprzedawać swoje produkty w mediach społecznościowych i to prawda. Ale to nie znaczy, że nie powinieneś celebrować kamieni milowych i innych wielkich chwil. Ludzie uwielbiają czuć, że marka jest osobista, a kamienie milowe dodają temu odczuciu. To ludzki dotyk, który naprawdę robi różnicę.Nie twórz żadnych aplikacji na Facebooku, które wymagają więcej niż trzech lub czterech kroków, aby rozpocząć. Im coś jest bardziej skomplikowane, tym mniej prawdopodobne jest, że ludzie będą chcieli sobie z tym poradzić.
Jeśli ktoś może od razu użyć jednej z Twoich aplikacji, będzie bardziej skłonny się zarejestrować.Wprowadzenie przez Facebook formatu osi czasu zmienia strategie wielu marketingowców biznesowych.
Oś czasu umożliwia publikowanie większych zdjęć, które z większym prawdopodobieństwem przyciągną zainteresowanie czytelnika. Skuteczni marketerzy publikują te większe zdjęcia w połączeniu z ukierunkowanym wezwaniem do działania. Może to obejmować gamę od pobierania kuponów po zachęcanie użytkowników produktu do przesyłania własnych zdjęć produktu w akcji.Spersonalizuj swoją markę. Jeśli informacje, które publikujesz, są nijakie, ludzie będą myśleć tak o Twojej firmie i produktach. Pochwal się trochę, ale zachowaj profesjonalizm.Szukaj wspaniałych możliwości przywódczych. Facebook to świetne miejsce, aby stać się liderem w swojej niszy. Odpowiadaj na pytania przy każdej okazji i komentuj odpowiednie strony. Pomaga to przedstawić Ciebie i Twoją markę wielu nowym osobom.Jeśli zamierzasz udostępniać linki swoim klientom na Facebooku, upewnij się, że towarzyszy im jakiś tekst. Będzie to odbierane bardziej pozytywnie niż losowe publikowanie linku za linkiem. Publikowanie tekstu zachęci również użytkowników do komentowania, co jest świetnym sposobem na rozpoczęcie dyskusji.Zwróć uwagę na pola aplikacji, które znajdują się tuż pod zdjęciem na okładkę na Twojej stronie. Możliwe jest tworzenie małych aplikacji, które przekierują użytkowników na przykład do Twojej rzeczywistej witryny lub do Twojej strony na Twitterze. Możesz nawet zmienić obrazki na pudełkach, dzięki czemu możesz nadać przedmiotom swoją niepowtarzalną pieczęć.Marketing na Facebooku, jak wspomniano na początku tego artykułu, jest oczywiście pomocny i może wiele zdziałać dla firmy lub usługi. Skorzystaj z tej nowoczesnej usługi, aby zobaczyć jak najwięcej korzyści. Zapamiętaj wskazówki zawarte w tym artykule, abyś mógł wykorzystać marketing na Facebooku na swoją korzyść!