Dostrzeżenie Twojej firmy i produktów może być w najlepszym razie trudne.
Możesz korzystać z mediów społecznościowych i blogów, aby pomóc w promocji; jednak marketing wideo może po prostu popchnąć Cię na wyższy poziom. Słyszenie o Twoich produktach „z pyska konia” jest często tym, co może nawrócić potencjalnego klienta. Przeczytaj więcej w tym artykule, aby uczynić marketing wideo swoim nowym narzędziem.Wykorzystaj wydarzenia, takie jak wystawy i targi, aby przeprowadzić wywiady z ekspertami. Następnie możesz opublikować wywiady w swojej witrynie jako zasób dla swoich widzów. Zadawaj pytania, które zadawaliby Twoi widzowie, i staraj się, aby wywiad był jak najbardziej interesujący, aby przyciągnąć uwagę widza.Jeśli masz sklep stacjonarny, nie myśl, że filmy online nie mogą promować Twojej firmy. Mogą i robią. Zacznij od wideowycieczki po swoim sklepie, przedstawiając się i prezentując swoje najlepsze produkty i usługi. Wykonany prawidłowo marketing wideo może pomóc spersonalizować Twoją firmę i dotrzeć do nowych klientów. Włącz więc ten aparat i pokaż światu, dlaczego powinni handlować w Twoim sklepie.Upewnij się, że wszelkie treści wideo, które publikujesz online, są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Pamiętaj, że roboty wyszukiwarek nie mogą oglądać treści wideo, więc upewnij się, że masz pasujące tytuły, tagi i opisy. Wypełnij je w odpowiednich polach. Byłbyś zszokowany, widząc, jak wiele plakatów wideo nawet się tym nie przejmuje.Trzymaj się tematu i skup się. Bardzo łatwo jest zboczyć z tematu. Wykorzystaj zarys, który pomoże Ci przygotować się do kręcenia filmu. Pozostań na temacie i skoncentruj się na sukcesie w marketingu wideo.Jeśli sprzedajesz produkt, stwórz film, który poinstruuje klientów, jak korzystać z produktu. Możesz zacząć od otwarcia pudełka, prześledzić, jak je złożyć, a następnie pokazać im, jak mogą z niego korzystać.
Dzięki temu docenią, jak bardzo szanujesz swoich klientów.Jeśli tak naprawdę nie jesteś ekspertem w danym temacie, nie próbuj udawać.
Najlepszym sposobem na obejście tego jest przeprowadzanie wywiadów na wideo z ludźmi, którzy są ekspertami w Twojej niszy. Targi lub seminaria to świetne miejsce na spotkanie z ludźmi, którzy nie będą mieli nic przeciwko zrobieniu filmu.W zależności od tego, co sprzedajesz, możesz nawet nie potrzebować filmować. Jeśli masz nadzieję, że ludzie kupią oprogramowanie komputerowe lub skorzystają z witryny internetowej lub usługi, zrzut ekranu może być lepszym rozwiązaniem. Po prostu utwórz film przedstawiający to, co oferujesz i co robisz, jednocześnie opowiadając, dlaczego chcą tego.Pamiętaj, jaką siłę ma marketing wideo nad innymi formami mediów społecznościowych. Twitter, Facebook i blogi to media tekstowe. Tylko dzięki zawartości wideo Twoje emocje i energia mogą przebić się. Mówi się, że język ciała stanowi większość komunikacji, a poza spotkaniem twarzą w twarz, najlepszym rozwiązaniem jest film.Jeśli tworzysz film o nowym produkcie, postaraj się, aby był prosty i krótki. Żaden widz nie obejrzy 10 czy 15 minutowego filmu o Twoim najnowszym produkcie. Jeśli chcą uzyskać więcej informacji, wymień swoje dane kontaktowe i przekaż im prezentację jeden na jednego. W przypadku filmów wideo postaraj się, aby były krótkie i rzeczowe.Konkurowanie w swojej niszy może być trudne, jeśli zajmujesz się tylko podstawowym marketingiem. Filmy to świetny sposób na dodanie osobistej przewagi do marketingu. Bądź odważny i ożyw swój produkt dzięki świetnym ofertom wideo. Mając na uwadze te wskazówki, możesz osiągnąć nowe cele w swoim sukcesie.