0 5 min 2 miesiące

Czym w ogóle jest aplikacja mobilna Labelcall? Jest to system, który umożliwia identyfikację numeru telefonu Klienta. Labelcall pozwoli Ci upewnić się co do tego, kto do Ciebie dzwoni – poznasz imię i nazwisko swojego klienta, a to, zapewni Ci wyjątkowo dużą oszczędność czasu. Dlaczego integracja Labelcall z Apilo jest dobrym rozwiązaniem?

Oba te rozwiązania mają służyć przede wszystkim rozwojowi Twojego biznesu. Wśród korzyści, które płyną ze stosowania go, jest m.in. redukcja kosztów, a także zwiększenie przychodów. Jednocześnie tego typu aplikacja dla sprzedawców pozwoli Ci na osiągnięcie sprecyzowanych celów biznesowych. Skorzystaj z tego rozwiązania i ciesz się chwilą, w której Twoja sprzedaż dostanie przysłowiowy zastrzyk innowacyjności.

Aplikacja dla sprzedawców – Apilo i Labelcall w trosce o zwiększenie jakości obsługi Klientów

Jakie korzyści niesie za sobą korzystanie z integracji Labelcall z Apilo? Wymienić należy m.in:

  • znaczną poprawę jakości obsługi Klientów;
  • przyspieszenie obsługi Klienta bez dawania odczuć mu, że jest on ignorowany;
  • budowanie pozytywnych doświadczeń Klienta.

Integracja Labelcall i Apilo – dlaczego warto rozważyć naszą propozycję?

W zależności od źródła pierwszy sklep internetowy powstał w 1994 lub 1997 roku. Niezależnie od tego, jaka była dokładna data tego wydarzenia, można powiedzieć, że w przybliżeniu minęło ponad 20 lat. Na początku, główną wagę Klienci e-commerce przywiązywali wagę do ceny produktu. Dziś po latach widzimy jednak, że priorytety się zmieniają. Pod uwagę brana jest nie tylko cena, ale również wiele innych czynników. W tym przede wszystkim szybkość realizacji zamówienia oraz jakość obsługi.

Labelcall – aplikacja dla sprzedawców, która pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji

Można bez żadnych niedomówień powiedzieć, ze zagwarantowanie wysokiej jakości obsługi jest dla sklepów internetowych absolutną koniecznością, która jednak jeszcze w wielu przypadkach ma pewne niedociągnięcia. Chcesz wyróżniać się na tle swojej konkurencji? Aplikacja dla sprzedawców typu Labelcall może sprawić, że Twoi Klienci będą zachwyceni obsługa, co skłonić ich może do powrotu na kolejne zakupy. Integracja Labelcall z Apilo dodatkowo może jeszcze bardziej podnieść poprzeczkę dla Twoich konkurentów.

Labelcall – aplikacja dla sprzedawców chcących zadbać o wysoką jakość obsługi Klienta

Aplikacja Labelcall to aplikacja mobilna, która jak już wspomnieliśmy wcześniej, wyświetla informacje o Kliencie, który wykonuje do Ciebie połączenie. Jednocześnie – co jest bardzo istotne – oprócz imienia i nazwiska Klienta pojawia Ci się informacja o zamówieniu, które złożył za pośrednictwem jednego z kanałów sprzedaży, z których korzystasz. Bardzo ważne jest podążanie za nowoczesnymi technologiami. Zwłaszcza w takiej branży, jaką jest branża e-commerce. Po pierwsze daje Ci to możliwość zwiększenia zadowolenia Klientów ze świadczonych przez Ciebie usług. Po drugie jest to szansa na zapewnienie działalności znacznie większych możliwości rozwoju, między innymi dzięki:

  • oszczędności czasu;
  • prostej i szybkiej instalacji oraz konfiguracji;
  • pełnej mobilności, czyli dostępności do narzędzi niezależnie od tego, gdzie w danej chwili się znajdujesz;
  • możliwości obsługi wszystkich zleceń korzystając z jednej platformy.

Apilo – aplikacja dla sprzedawców, która daje jeszcze więcej możliwości

Integracja Labelcall z Apilo to tylko jedna z licznych możliwości, jaką daje Ci platforma do zarządzania sprzedażą internetową Apilo. Nie bez powodu jest to rozwiązanie, które w świecie zakupów internetowych jest niebanalne i wyjątkowo użyteczne. Klienci dość nieświadomie, ale również są zadowoleni z efektów, jakie daje np. integracja Labelcall. W końcu wszystko finalnie służy temu, aby to właśnie oni byli usatysfakcjonowani. Apilo jest platformą z niemalże niezliczonymi możliwościami. Co ciekawe, dzięki 21 darmowym dniom testowym możesz to sprawdzić bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Dzięki temu, oprócz rozwiązania, jakim jest integracja Labelcall możesz też sprawdzić, jak Apilo radzi sobie w połączeniu z różnymi kanałami sprzedaży, takimi jak np. Allegro, Amazon, Shoper, Magento czy PrestaShop. Zainteresowaliśmy Cię? Zachęcamy do przetestowania naszych innowacyjnych sposobów zarządzania sprzedażą internetową.